søndag 9. august 2009

Husmorferie på Sørlandet!

Jeg satte meg på bussen med ferietanker i hodet og ventet med lengsel på det som skulle komme.
4 gode dager sammen med min snille, søte "storesøster" i hennes eventyrparadis.
Mange sene kvelder og mye deilig mat, byturer, fisketur og soling i hagen, jeg koser meg!
Synd det bare ble disse fire dagene.
Men det er et ordtak som sier " Borte bra, men hjemme best!"
Jeg reiser hjem igjen full av nye krefter til å ta fatt på jobb, rydding av hus og heim for alle de tre flotte guttene mine og min gode snille mann, Geir.
Har jo egentlig savnet alle sammen veldig!
Det er deilig med litt fri helt for seg selv, kanskje også veldig nyttig, man får klarnet tanker og sinn.

Her i dette huset har jeg fått kose meg masse.
Tenk vi fikk fint vær!

Min gode kuseline som fungerer mer som storesøster enn noe annet.
Det er hennes fortjeneste at denne bloggen nå er ett faktum, så jeg for gjøre henne stolt ved i hvertfall å gjøre mitt beste!

Vi dro på fisketur og vi fikk masse deilig makrell, hele tolv stykker!
Det smakte deilig med nyfisket grillet makrell med kokte poteter , agurksalat og mye deilig rømme! Ingenting overlatt til tilfeldighetene!
Så jeg reiser hjem etter noen koselige dager med mange inntrykk, nye oppskrifter og deilige minner man lever lenge på.
Takk for meg, Lenemora!

14 kommentarer:

sylvia sa...

koselig blogg du har.ikke i tvil om at lenemora kan hjelpe deg,hun har en flott blogg.lykke til,titter snart innom..koselig å treffes hos frk olsen.fra sylvia

Frida sa...

Koselig at du også har fått deg blogg da:D
Det var fint og se deg igjen:D
Vi snakkes:)

Anonym sa...

Nå ble jeg overrasket og glad da jeg fikk se bilde av deg. Gratulerer med fin blogg og koselig ord og bilder i innlegget! Takk også for den hyggelige byturen!

Klem fra tante Lise.

irene sa...

Kuuuult Trine!

Dette lärer du dej kjempe fort!

Klem fra Irene

Hanne sa...

Høres ut som du har hatt en herlig husmorferie.
Gratulerer med ny blogg!
Pludrehanneklem

M sa...

Hei Trine!
Så kjekt at du vil følge med i bloggedamer40+ gjengen.
Og heldige du som har selveste Lenemora til kusine!
Jeg håper du trives som blogger, det er iallefall et fint samfunn å være i, jeg har bare positive opplevelser.
Jeg hadde ikke trodd at det gikk an å få venninner på nettet, men det gjør det altså!
Og nå har du meg!
Klem,M

http://kalimerablogg.blogspot.com/ sa...

Velkommen til bloggeverden!
Du får snart dreisen på det skal du se.
Lykke til og ha en fin kveld.
Hilsen Helen
P.S. Har 2 konkurranser på siden min, du er hjertelig velkommen til å delta.

Anonym sa...

Hei Trine!

Gratulerer med dagen idag. Vi gleder oss over deg og den fine familien du har.

Klem fra tante Lise og onkel Kjell.

torleif ann karin sa...

Hei.
Dette blir en fin blogg, du må bare fortsette. Så skal du se at du blir hekta, du- som så mange andre. Det er kjempegøy. Likte dine salinas.....på bloggen til din kusiline he-he.

Klem Ann<3

M sa...

Gratulerer med dagen!!! Hvordan skal den feires?!
Klem,M

aase sa...

Gratulerer med blogg!! Dette er gøy og så lenge du kjenner Lenemora skulle det ikke være noe problem nei!!

Shabbycharm sa...

hei og velkommen til bloggvärden,ser ut som dette kan bli en koselig blogg, legger meg som fölger. Og makrell Mmmmmmm det er bare så godt.
klem bella

Anonym sa...

ma sjekke:)

Frida sa...

Du jeg har en award til deg på bloggen min : )